Reklamní tašky s potiskem jsou skvělým prostředkem prezentace Vaší společnosti – tedy jen za předpokladu, že si vyberete spolehlivého dodavatele
Komunikace se zákazníky a obchodními partnery je nedílnou součástí řízení každé firmy. Na reklamu je vhodné vyhradit si významnou část rozpočtu, jelikož se jedná o investici, která se Vám může mnohonásobně vrátit. Reklamní tašky s potiskem ve Vašich firemních barvách a s logem společnosti jsou Vaší vizitkou. O tom, jestli budou vložené peníze investované vhodně, rozhoduje i dodavatel zajišťující jejich návrh, výrobu a doručení. Přesně tomuto tématu je věnován tento článek, ve kterém se dozvíte, jak postupovat.
Důvody, proč byste svou společnost měli prezentovat právě reklamními taškami s potiskem
Reklamní předměty hrají v obchodním styku mnohem důležitější roli, než jaká je jim obvykle přisuzována. Tašky s Vaším logem, do kterých umisťujete dárkové předměty pro zákazníky, spolupracovníky i obchodní partery upevňují vzájemné vztahy, přispívají k pozitivnímu vnímání a posílení důvěry ve Vaši společnost.
Než začnete vybírat konkrétní podobu reklamní tašky, zeptejte se na názor samotného dodavatele
Dodavatel, pro kterého je tato práce denním chlebem Vám bude jistě schopen poradit, o jaké produkty je největší zájem a jdou nejvíce na odbyt. Zajímejte se také o maximální nosnost a materiál, ze kterého jsou tašky vyrobeny. Vaším cílem je, aby daný předmět u obdarovaného vydržel co možná nejdéle, proto pořiďte kvalitní produkt, který nebude jen na jedno použití.
Tvorba tašek na míru Vaším konkrétním potřebám
Pokud jste se rozhodli pro vytvoření originálního designu reklamních předmětů, vždy se u dodavatele zajímejte, jakou techniku k tištění používají a jestli je na výběr více variant. Rovněž si vyžádejte cenovou nabídku, která se v tomto případě sestavuje individuálně. O zhotovení kalkulace požádejte více firem, abyste si mohli jednotlivé nabídky porovnat.
Na použitou metodu má vliv konkrétní potisk. Jinak se tiskne v případě loga či nápisů a jiná metoda se použije u fotografií. Od návrhu se bude odvíjet i konečná cena.
VÝHODY
- Originální design, kterým se odlišíte od konkurence
- Stačí vytvořit jeden motiv, který můžete používat opakovaně i u dalších předmětů
NEVÝHODY
- Vyšší cena
- Delší výrobní proces
ŘEKNĚTE NE PLASTOVÝM TAŠKÁM
Pokud se chcete odlišit, sáhněte po plátěných taškách nebo po taškách z netkané textilie. Vždy se u dodavatele zajímejte o způsob recyklace.
Uvidíte, že takový způsob firemní prezentace se Vám opravdu vyplatí, protože Vaši zákazníky i obchodní partneři ocení Váš odpovědný přístup.
A čím vším vybrané reklamní tašky zaplnit?
Při výběru reklamních předmětů myslete více na jejich použitelnost, než cenu! Za vyhovující reklamní předmět lze považovat každý, na který lze pohodlně umístit Vaše logo, je užitečný a můžete s ním obdarovat širokou skupinu lidí.
Je určitě fajn, pokud se budete snažit vymyslet něco originálního, čím se odlišíte od konkurence, ale rozhodně by Vám neměly být ukradené ani výsledky statistik. Nejtypičtějšími a stále oblíbenými předměty, na které firmy umisťují svá loga, jsou totiž pořád ještě psací potřeby.
Dalším velmi častým reklamním předmětem jsou hrnečky, trička, diáře, klíčenky či usb flash disky. Výběr konkrétního předmětu můžete uzpůsobit i předmětu podnikání Vaší společnosti. U automobilových společností jsou vhodné modely aut, u auditorských společností kalkulačky apod.
Prohlédněte si aktuální hit mezi vánočními reklamami, které kolují na internetu.
Vyberte si takového dodavatele, který bude schopný pomoci Vám s tvorbou návrhu. Jediným aspektem při výběru dodavatele by určitě neměla být jen cena, ale také celkový přístup a způsob komunikace. Podívejte se na reklamy, které by již v dnešní době neprošly.
Byla by pro Vás při výběru dodavatele rozhodující možnost získat množstevní slevy?